Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Så här gör du om du vill hitta en lägenhet

Här får du veta mer om
hur du kan hitta en lägenhet
i Borås kommun.

Kontakta dem som äger hus och lägenheter (länk) Länk till annan webbplats.
I Borås finns många hyresvärdar
som äger lägenhetshus.
Men det finns ingen bostadskö.
Därför måste du själv kontakta
olika hyresvärdar och fråga
om de har lediga lägenheter.

Leta bostad om du är student (länk) Länk till annan webbplats.
När du studerar vid
högskola eller universitet
kan du behöva någonstans att bo.
Då kan du söka en studentlägenhet.

Lägenheter för studenter
är ofta små, med 1 eller 2 rum.
Lägenheterna finns på många
olika platser i Sverige.
På webbplatsen Boplats Länk till annan webbplats. Sverige
kan du leta och söka efter
studentlägenheter i hela Sverige.

Ikon: pratbubblor

Om du har frågor kontakta:

Telefon:

Senast ändrad:

Ändrad av:

Mottagare:




Dela sidan: Så här gör du om du vill hitta en lägenhet

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol